ممثلين طلاب الفرقة الثالثة

ممثلين طلاب الفرقة الثالثة

by Prof. Maha El Tantawi - -
Number of replies: 18
من فضلك اضف اسمك كمرشح لتمثيل طلاب الفرقة الثالثة على شكل
بعد هذه الرسالة
In reply to Prof. Maha El Tantawi -

Re: ممثلين طلاب الفرقة الثالثة

by Deleted user -
1- Ahmed El baragah

by Deleted user -
اسراء أيمن

by Deleted user -

by Deleted user -
الامير محمد محمود

بالنسبة للطلاب الذين تم اختيارهم لتمثيل طلاب الفرقة الثالثة, الرجا الاطلاع على اللينكات التالية. الموضوع يخص طلاب الفرقة الثالثة, فعلى طلاب الفرقة الثالثة مناقشته سويا. لما توصلوا لاتفاق, ارجو حد يوصله للادارة سواء هنا أو بأى طريقة و اعتقد ان طرح الراى النهائى هنا يمكن الجميع من الاطلاع عليه

الاسماء:

محمود الطويل
محمود عطية
منار النجار
خالد ابراهيم
اسراء السعدي

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150112866727236&set=o.26863182876&theater

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_178358392208103&notif_t=group_activity

http://www.facebook.com/group.php?gid=118694811509443

by Deleted user -
شكرا دكتورة مها على التوضيح .. زملائي و اعزائي .. ارجو انكم تتابعو اللينكات دي .. و تعرفو اد ايه احنا كنا منظمين يوم الاربعاء .. بناءا على مشاركتكم .. وثقة في اصواتكم ..
و دا يشهدلنا بيه جميع الحاضرين ..
اوضح فقط .. ان اعادة الانتخاب هو تشتيت لما توصلنا ايه من نظام وتنظيم لدفعتنا.. احنا قلنا للدكتورة العميده ان احنا اخترنا 3 و ه نتكلم باسم دفعتنا .. على اساس شغل وتصويت كنا شغالين بيه لمدة اسبوع .. وتجميع اراء كل المشاركين ..
.. و دا كان واضح على الفيسبوك .. للناس اللي كانت مهتمة بامر الدفعة .. بعد ما اعلنا عن الاجتماع مع العميدة في عدد من الرسائل لاخوانا وزملائنا...
....................
ارجو ان تتفهمو الموقف .. اننا نرفض التشتيت مرة اخرى حفاظا على مبدأ الوحدة .. وظهوور بقية الدفعات بشكل مشتت وغير لائق في عرض المطالب ..
....................
كمان لم يقتصر الحوار على هؤلاء ال 5 .. بالعكس .. احنا بنطلب المشاركة من اي زميل .. ودا يعكسه التنظيم اللي كان قبل الاجتماع ...
......................
مع تقديرنا واحترامنا لمبدأ حرية التعبير لزملائي
....................
In reply to Deleted user

by Deleted user -

معلش يا محمود ...التصويت تاني مش ضد الوحدة ...ولا محاولة تفرقة- احنا مش في حرب- ومحدش قال انكم مكنتوش منظمين بس فين العدل؟؟

اللي صوتوا على الفيس بووك كان عددهم قليل اوي وكمان الناس مكنتش عارفة كلها و في اسم في الناس اللي مكتوبة مكنش اصلا من المترشحين للكلام

اكيد كنا منظمين وبنتكلم بأدب وكل حاجة كانت جميلة

بس الكل لازم ياخد فرصته ....مش اما نحدد اسامي الاول يبقى كده احنا منظمين اكتر من باقي الدفعات اللي لسة هتصوت

وان شاء الله مبدأ الوحدة مش هيحصله حاجة

In reply to Deleted user

by Deleted user -

السلام عليكم

دلوقتي في فكره حلوه ترضي جميع الاطراف

احنا نجتمع كلنا يوم السبت القادم في الكلية الساعه 10 صباحا و نناقش كل وجهات النظر و الاختلافات

ايه رأيك ؟

by Deleted user -
Dr maha thanks alot for rapid replying but i think election without exceeding even 50 student is not concidered an election So, Dr from the concept of the giving chances, i request to chose students according to election online to sure maximum attending.
Thanks Dr.
In reply to Deleted user

زى ما قلت يا أحمد, اتفقوا و قرروا. فى عدة اختيارات على قد ما انا فاهمة و الترتيب لا يعنى الافضلية
سنة ثالثة تعتمد نتيجة التصويت اللى على الفيس بوك
سنة ثالثة تختار مرشحين جدد عن طريق التصويت على الموقع الالكترونى
سنة ثالثة تختار مرشحين حدد عن طريق الصناديق فى الكلية

فى كل الحالات لازم تعلنوا انتم عايزين ايه علشان الادارة تقدر تقوم بالتجهيزات. انتم اصحاب القرار و انتم اللى حتاخدوه

by Deleted user -

شكرا ليكي يا د/ مها على اهتمامك...لازم يتم تصويت جديد ومش على الفيس بووك عشان الكل ياخد فرصته كاملة

وانا رأيي انه يتم على الموقع هنا...عشان مش كل الناس هتقدر تيجي الكلية عشان تصوت

وكده التصويت هيبقى منظم وكل واحد هياخد فرصته

In reply to Deleted user

by Deleted user -

السلام عليكم

دلوقتي في فكره حلوه ترضي جميع الاطراف

احنا نجتمع كلنا يوم السبت القادم في الكلية الساعه 10 صباحا و نناقش كل وجهات النظر و الاختلافات

ايه رأيك ؟

In reply to Deleted user

by Deleted user -

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

مفيش اختلافات ولا حاجة....الفكرة كلها ان التصويت لازم يتعمل زي بقيت الدفعات عشان الكل ياخد فرصته كاملة - مش بتكلم عن نفسي - ...و انا نفسي اعرف ليه انتم فاكرين اننا في حالة حرب وان الكلية عاوزة تفرقنا وخلاص

احنا مش صغيرين للدرجة دي...احنا مطالبنا واحدة وبتمسكنا بيها وبطريقة طلبها هتتحق المطالب دي

لكن مش معنى اننا نختار 5 اسماء الاول ...يبقى كده مطالبنا تتحقق

الخلاصة ان المطالب مفيش فيها جدال...لكن من حق كل واحد يختار اللي يمثله ويطالب بحقه 

In reply to Deleted user

by Deleted user -
انا اتفق مع عمرو لازم نعمل تصويت جديد زي كل الدفعات التانيه لانه التصويت الي احنا عملناه شارك فيه 68 واحد فقط و يمكن لو باقي الدفعه شارك يبقى ليهم رأي تاني
In reply to Deleted user

by Deleted user -

انا معنديش اي اعتراض علي اللي بتقوله... بس ممكن لو سمحت تحضروا بكره الاجتماع ؟ اصل مينفعش كلامنا كله يبقي كده

ولا ايه :) ؟

In reply to Deleted user

by Deleted user -

خلاص ان شاء الله بكرة الساعة 10 الصبح

In reply to Deleted user

by Deleted user -

يا جماعة تخيلوا انا مكنتش حتى اعرف ان التصويت خلص بالسرعة الرهيبة دى.مع انى بحاول اتابع معظم  الحجات عالفيس بوك لكن يا جماعه مع كل احترامى للناس اللي قالت واللي انا جوايا عايزه ناس منهم تكمل عشان بجد كنت مبسوطة اوى من طريقتهم المحترمه فالكلام و اعتقد هم لوحدهم التلاته حيتم اختيارهم تانى عشان هم اثبتوا انهم اد المسؤلية بس اعتقد ان لازم الاول معظم الناس تشارك فاختيار اللي يمثلوهم زى ما الدكاتره التلاتة تم اختيارهم و شرفونا .الموضوع اسهل بكتير من كل الكلام ده.و بلاش ناخد كل حاجه علي نظرية المؤامره

ربنا حيوفقنا ان شاء الله بس ياريت نلتزم الهدوء و العقل ونحل كل حاجه براحة والمناقشه عشان نقدر نوصل لحاجه تفيدنا كلنا و نحافظ علي صورتنا المشرفة ادام العميده