أعتذار واجب

أعتذار واجب

by Deleted user -
Number of replies: 9
نظرا لما بدر من بعض الزملاء في الأجتماع الأخير تجاه بعض الدكاتره فأنا اعتقد اننا جميعا ندين لهم بالأعتذار عما حصل - بالرغم من ان الأعتذار لن يغير ما حدث لكن من باب اضعف الايمان - و ارجو فقط من الدكاتره الذين نكن لهم كل الأحترام ان يسامحونا مع العلم ان الجميع يعلم ما تبذله الجوده من جهد للأرتقاء بالكليه و مدى رغبه الدكاتره جميعا على ان تتطور الكليه الى الأفضل لأن المصلحه واحده و جميعنا لنا هدف واحد
In reply to Deleted user

Re: أعتذار واجب

by Deleted user -
و انا كمان بأقدم اعتداري عما حدث وبدر من بعض زملانا في الاجتماع و لكن حقيقي نحن سعداء بما حققناة اليوم و اعتقد ان دي بداية تعاون حقيقي ما بين الطلاب و الاساتدة
In reply to Deleted user

by Deleted user -

انا عايزه اشكر اكتر الناس المستحقين للشكرو للاعتذار ايضا....الدكتوره الفاضلة المحترمة المجتهده صاحبة المبادئ دكتوره مها الطنطاوي....بجد و الله انا اتمني لو في ايدي اعمل اي حاجه عشان اعتذرلها بيها عن المهزلة اللي حصلت النهارده.... برغم اني مكنتش طرف فيها لكن انا حاسة بالذنب لأني وعدت دكتوره مها انها حتفخر   بينا... انا اسفه يا دكتوره

كان نفسي فعلا تفخري بينا ...

In reply to Deleted user

by Prof. Wafaa Essameldin - -

Dear Manar and all students

First of all, I totally agree with you to apologize to the dean as a start, Dr.Maha Eltantawy, Dr.Raef and all the respectable staff members who attended with you today. Secondly, I am really very disappointed and offended of this unfortunate meeting although I was not there. Dear Manar, I am sure you and all your colleagues who apologized for this totally unacceptable behaviour are not responsible for what happened. However, you are not alone in the faculty !!!!!!! I told you before that being free is being responsible. Freedom and independence does not mean rudeness, hostility, and aggressiveness . I am one of the quality team who was attacked very offensively by some of your colleagues today. I am sorry to tell you I will not be able to be a member of the committee that was proposed to negociate with students. As much as I love, respect and cherish all my students whom I had so much faith and hope, I cannot tolerate ill-manners and impoliteness. This cannot be the future generation who made us all proud since the 25th of January !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In reply to Prof. Wafaa Essameldin -

by Deleted user -
دكتور وفاء
في البدايه اكرر اعتذاري ,و اريد ان اتفق مع حضرتك على ان ما حدث هو تجاوز شديد لكل حدود الأدب و اللياقه و انه خطاء شنيع , و لكن ما لا أتفق مع حضرتك فيه و ما لا أفهمه هو لماذا يتم معاقبتنا جميعا على جرم لم نكن مشاركين فيه بل لم نؤيده !!!! اليست العداله تقتدي ان يتم معاقبه المخطئ و المخطئ فقط. حضرتك لما تعتذري من الأشتراك في تلك اللجنه فحضرتك للأسف تعاقبيننا جميعا . اريد ان اوضح ان ما حدث اليوم اغضبنا و احزننا جميعا جدا و بالرغم من انه في النهايه تمت الأستجابه لمطالبنا لكننا كنا في غايه الحزن لدرجه ان منار كانت تبكي في الوقت الذي كان من المفترض ان نكون فيه في غايه السعاده, ذلك لأن حضرتك و دكتوره مها الطنطاوي تعنون لنا الكثير فأنتم لستم مجرد دكاتره بالنسبه لنا

في النهايه ارجو من حضرتك و دكتوره مها دكتور رائف ان تراجعوا قراركم بالأنسحاب لما فيه من ظلم شديد لنا
In reply to Deleted user

by Deleted user -
وانا كمان بقدم اعتزار عن اي تجاوز حصل من اي فرد.....ان اي حد تجاوز مكنش بيمثل سعتها غير نفسه.....ولم يمثل اي منا
In reply to Deleted user

by Deleted user -
انضم الى زملائي .. المقدرين لاساتذتنا الكرام ..فالاعتذار هي كلمة في بحر كلمات لن يعبر عن مدى الشعور بالاسى والخجل لما بدر من بعض منا ..
دكتورة مها.. دكتور رائف .. اساتذتنا المحترمين .. لم نات بهذا الغرض المخجل .. بل حضرنا لتقريب وجهات النظر والتوصل لحلول ترتقي لمصلحة الطلاب .. و الدكاترة المحترمين ..ومصلحة وطننا ..
لذا نطمع في تقبل تلك الكلمات ..ثقة فيكم و رقي اخلاقكم الكريمة
In reply to Deleted user

by Deleted user -
اساتذتى الافاضل
انا بعتذر عن اللى عملوه بعض زمايلى و اتمنى ان تتقبلو هذا الاعتذار
و طبعا حضراتكم لينا بمثابة الاهل و احنا بنحبكم و بنقدركم جدا
و زى اى اب و اى ام لما ابناؤهم بيغلطو بيقبلو منهم الاعتذار و بيقوموهم و يعلموهم و ده الى احنا دايما نستناه منكم
و انا متاكد انكم هتفضلو دايما تعلمونا و انشاء الله بمساعدتكم لينا هنرتقى بالكلية و هنكون احسن و هنكون انشاء الله عند حسن ظنكم
finally sooooooooooo sorry
In reply to Deleted user

by Deleted user -

I also apologize to all our professors expressing my deep sorrow for what happened.

In reply to Deleted user

by Deleted user -
we r sorry dr maha dr wafaa and dr raaef i wasn't there but am sorry because we must respect our doctor especially who really help us ....with all the respect i hope u accept