التظلمات

التظلمات

by Ahmad Saleh -
Number of replies: 4
السلام عليكم

انا بس كنت عاوز اؤكد لحضرتك الكلام اللي قالته اماني واروري بخصوص الجراحه لا ن فعلا والله في عشوائيه في درجات الجراحه مش عارفين مصدرها ايه . احنا مجموع الامتحانات اللي اخدناها كلها في الجراحه175 ومش عارفين ايه مصير ال25 الباقيين واللي انا متوقعه انهم اتضافوا لناس وناس لا.وفعلا الكلا م اللي قالته اماني عن نموذج الاجابه صحيح وكان كله اخطاء والناس اللي حلت الغلط هي اللي خدت الدرجه.اتمني الكليه تاخد خطوات جاده في الموضوع ده .حتي لو التظلم حيكون تجميع درجات بس فا ياريت اللي بيراجع التجميع يتأكد ان مجموع الدرجات 200 درجه ..........وشكرا لحضرتك

In reply to Ahmad Saleh

Re: التظلمات

by Prof. Maha El Tantawi - -
عليكم السلام و لرحمة الله و بركاته يا أحمد
انا طلبت من امانى و اروى انهم يفهمونى ازاى انتم عرفتوا ان المجموع 175 و ناقص 25 و كمان عايزة اعرف ازاى عرفتوا ان النموج غلط؟

لغاية دلوقت لم افهم اصل الموضوع منين

In reply to Prof. Maha El Tantawi -

by Deleted user -
يا جدعان مش فى إمتحان نص سنة نظرى و الامتحان الـ اتعمل فى الترم التانى و امتحان الشفوى (التحريرى) فى آخر السنة ؟
مش دول بدرجات بردو و أكيد شملوا ال25 درجة الـ عليها الجدل ولا إيه
:D ???
In reply to Prof. Maha El Tantawi -

by Deleted user -
السلام عيكم يا دكتور مها
بالنسبة لموضوع الجراحة ده فعلا انا مظلوم جدا فى الدرجة والتقدير انا وكتير من زمايلى وموضوع ال25 درجة ده حقيقى وعلى كلام ناس كتير من زمايلنا ان التظلم مش بيعيد التصحيح ده بيجمع الدرجات بس واظن ان موضوع زى ده على الدفعة كلها اكبر من تظلم لطالب واحد لان الكل مظلوم فى المادة دى واعتقد ان الموضوع لازم يكون مستواه اعلى من مستوى الطلبة اعتقد انه لازم دكاترة كليتنا الكبار يتدخلوا فى الموضوع ده
شكرا جدا يا دكتورة
وارجو الاهتمام لان فعلا احنا كلنا حاسين بالظلم
In reply to Deleted user

by Prof. Maha El Tantawi - -

عليكم السلام يا أحمد

انا رديت على سؤالك على الايميل اللى وصلى و ارجو توضيح موضوع ال25 درجة ده و مصدر المعلومة دى